نوشته شده توسط : فدولا

 یکی از مهمترین راهکارهای درمان کم خونی با طب سنتی، استفاده از گیاه گزنه یا عرق گزنه است. این گیاه دارویی سرشار از ویتامین های گروه B ویتامین C ویتامین A و ویتامین K است. تمام این ویتامین ها به جذب آهن در بدن کمک می کنند. گیاه گزنه را به صورت مکمل غذایی یا در حالت عرقیات گیاهی می توانید از بازار گیاهان دارویی خریداری کنید. دستور مصرف عرق گزنه را از فروشنده که در طب سنتی تجربه دارد سوال کنید.

 

موثرترین روش های پیشگیری و درمان کم خونی در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان کم خونی مردان , درمان کم خونی پریودی , درمان کم خونی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

این برنامه درمان چاقی، پیشنهاد می کند که یک یا دو وعده غذایی را با محصولات خود جایگزین کنید؛ میان وعده های سالم، یک وعده غذایی سالم و متعادل که کم چربی و کم کالری است را مصرف کنید. در کوتاه مدت، این نوع رژیم ها می تواند به شما در کاهش وزن و درمان چاقی کمک کنند. به خاطر داشته باشید که این رژیم ها به احتمال زیاد به شما نمی آموزند که چگونه سبک زندگی کلی خود را تغییر دهید، بنابراین اگر می خواهید وزن خود را کنترل کنید، مجبور هستید از این برنامه ها پیروی کنید.

برای دریافت موثرترین روش های درمان چاقی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی با دارو , داروی درمان چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

افزایش میزان سوخت و ساز بدن می تواند به شما در از دست دادن چربی اضافی و لاغر شدن، کمک کند. بهترین رژیم غذایی برای چربی سوزی، همین شرایط را برای شما فراهم می سازد. اگرچه رژیم غذایی، بهتر جواب می دهد؛ با این حال، بیشتر مکمل های "چربی سوزی" در بازار یا ناامن هستند، ناکارآمد و یا هر دو ویژگی را دارند. خوشبختانه، خاصیت چربی سوزی در چند ماده غذایی طبیعی و نوشیدنی وجود دارد؛ موادی که سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و باعث کاهش چربی ها می شوند. سعی کنید با استفاده از ترکیباتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، بهترین رژیم غذایی برای چربی سوزی را تنظیم کنید. بهترین غذاهایی که می توانید در بهترین رژیم غذایی برای چربی سوزی مصرف کنید.

 

برنامه آنلاین رژیم غذایی رایگان

 



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی آنلاین , رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو , رژیم غذایی در جدول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

یکی از مهمترین و اصلی ترین مشتریان فروش دانه قهوه، صاحبان کافی شاپ ها هستند. خوشبختانه تجهیزات و لوازم پیشرفته برای استفاده در کافی شاپ ها وجود دارد. برخی از این مخزن ها به گونه ای طراحی شده است که دانه های قهوه را می توانید داخل آن بریزید و درب آن را مهر و موم کنید؛ به گونه ای که اکسیژن بر رطوبت به دانه های قهوه نرسد. کیسه‌های نگهداری قهوه نیز که از طریق فویل، پوشیده می شود برای این کار مناسب است. فروش دانه قهوه در بازارهای بین المللی برای صادرات و واردات، معمولاً در کیسه هایی که تحت شرایط خلاء پر شده‌اند و سپس مهر و موم شده، انجام می‌گیرد. این کار باعث جلوگیری از نفوذ اکسیژن و رطوبت به داخل کیسه های قهوه می شود. برخی از مخازن فولادی ضد زنگ نیز که شرایط بهداشتی را داشته باشند، برای ذخیره دانه های قهوه توصیه شده اند.

 



:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه در بازارهای بین المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

سرطان بدخیم به حالتی گفته می شود که تومور وارد مرحله متاستازدهی شده است. در این مرحله، بیماری به حدی پیشرفت کرده است که نمی توان آن را با درمان های معمول برطرف کرد. در این مرحله معمولا درمان های طب سنتی هم کارایی خود را از دست می دهند. برای درمان قطعی سرطان بدخیم، پزشک ناچارا به درمان های احتمالی و نوین روی می آورد. با آن که در بسیاری از موارد یکی از این روش های درمانی پاسخ لازم را ایجاد می کنند؛ اما این درمان ها همواره صد در درصدی و کاملا جوابگو نیستند. به طور کلی روش های نوین درمان سرطان بدخیم در یکی از گروه های زیر قرار می گیرد که پزشک با بررسی میزان پیشرفت و شرایط دیگر، یکی از آن ها را که مناسب تر است انتخاب می کند:

جراحی
پرتودرمانی
شیمی درمانی
پیوند مغز استخوان
هومرمون درمانی
ایمونوتراپی

 

برای اطلاع از جدیدترین روش های درمان سرطان کلیک کنید .

 



:: برچسب‌ها: تازه های درمان سرطان , درمان سرطان ریه , درمان سرطان خون ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

بیماری لجن کیسه صفرا پیش از تشکیل سنگ و انسداد مجرا، مشکلی اساسی به حساب نمی آید و در بسیاری از موارد امید به دفع آن وجود دارد. از آن جایی که این بیماری در مراحل اولیه آن چنان جدی نیست، علائمی هم از خو بروز نمی دهد. در نشریه دیلی میل در بخش کوچکی در مورد علائم این بیماری اینطور صحبت می شود که «معمولا هیچ علامتی که مستقیما وابسته به حضور لجن کیسه صفرا باشد وجود ندارد. با این حال، اگر منجر به شکل گیری سنگ های کلسترولی شود، علائمی ظاهر می شوند.». اگرچه در درمان سنگ صفرا توجه به علائم بسیار مهم است؛ اما در مورد درمان لجن کیسه صفرا نمی توان به علائم اتکا نمود؛ چرا که در 98.2 درصد موارد، علائمی وجود نخواهد داشت.

اگرچه در بیش از 90 درصد موارد لجن صفرا مشکل اساسی ایجاد نمی کند و فرد حتی به مرحله درمان لجن کیسه صفرا هم نمی رسد؛ اما درصدی از افراد هم وجود دارند که به شدت با این بیماری و به دنبال آن سنگ صفرا درگیر می شوند. این موضوع باعث شده است تا توجه به نشانه ها و درمان لجن کیسه صفرا افزایش یابد. تنها نشانه ای که دانشمندان در حال حاضر در مورد این اختلال مجاری سیستیک ارائه می دهند این است که نخستین سنگ های مجاری صفرا، به رنگ قهوه ای بوده و اغلب همراه با باکتری ها یا عفونت های انگلی هستند.



:: برچسب‌ها: درمان سنگ کیسه صفرا , درمان سنگ صفرا روازاده , درمان لجن کیسه صفرا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

سرطان پروستات یکی از سرطان های رایج است که هر مردی در طول دوره زندگی خود ممکن است با آن مواجه شود. سرطان تنها یکی از بیماری های مشکل ساز این غده است و پروستات درگیری های دیگری هم دارد. زمانی که یک فرد به نوعی با بیماری های مختلف این غده برون ریز درگیری پیدا می کند، به دنبال پاسخ برای سوالات متعدد خود در جهت بهبودی کامل است. یکی از سوالاتی که تقریبا همه بیماران دارند، این است که برای درمان پروستات چه بخوریم و چه الگوهای غذایی را دنبال کنیم تا به بهبودی کامل دست پیدا کنیم. برخلاف تصور اکثریت مردم که تنها به دنبال داروها شیمیایی برای افزایش کیفیت درمان هستند، تغذیه صحیح در پیشبرد فرایند درمان نقش بسیار مهمتری ایفا می کند. افرادی که به بیماری های پروستات مبتلا هستند، باید رژیم غذایی منحصربه فردی داشته باشند و برخی مواد را بیشتر و برخی از آنها را کمتر مصرف کنند، این رژیم باید به مقدار کافی مواد پروتئینی داشته باشد تا فرد انرژی لازم را کسب کند. همچنین افراد مبتلا باید رژیم غذایی کم چربی و پرفیبر را به همراه افزایش مصرف اسید چرب امگا 3 در انواع ماهی‌ها رعایت کنند. بیماران که دائما می پرسند برای درمان پروستات چه بخوریم ، باید ابتدا به کمک یک متخصص لیست تغذیه ای برای خود بچینند و بعد طبق آن عمل کنند. این افراد باید مصرف ایزوفلاونوئیدها که عمدتا در دانه سویا، عدس، شیر سویا و ... یافت می شوند را افزایش دهند.

 

جدیدترین روش های درمان پروستات در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: جدیدترین درمان پروستات , کشف درمان پروستات , داروی درمان قطعی پروستات ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

متاسفانه عموم مردم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی با شروع روند رژیم غذایی کاهش وزن که خودشان تعریف کرده اند، مصرف مواد پروتئین دار را کنار می گذارند و این موضوع نه تنها به حل مشکل آن ها کمکی نمی کند، بلکه ضررات جسمی بیشتری از جمله بیماری های مختلف را به دنبال دارد. بدن در رژیم خود به انواع پروتئین ها برای ماهیچه سازی و کنترل متابولیسم طبیعی نیاز دارد. در نتیجه اختلال در این روند طبیعی همواره با مشکلات متعدد همراه است. شما در رژیم غذایی کاهش وزن خود می توانید از گوشت ‌های کم‌ چرب مانند گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز و تخم ‌مرغ که منابع اصلی پروتئین هستند، بهره ببرید و مطمئن باشید که مصرف درست آن ها، خود کمک زیادی به برنامه رژیم غذایی کاهش وزن شما خواهد کرد. لازم به ذکر است برای اینکه چربی و کلسترول آنها را به حداقل برسانیم، باید پوست و چربی ‌های آن را جدا کنیم. آجیل‌ و لوبیا منابع خوبی از پروتئین‌های غیرحیوانی، فیبر و دیگر مواد مغذی هستند. این خوراکی‌ ها به دلیل داشتن فیبر و پروتئین، احساس سیری بیشتری به شما می‌ دهند و کمک زیادی به کاهش وزن می‌ کنند.

 

برنامه آنلاین رایگان رژیم غذایی لاغری را از سایت فدولا دریافت کنید.

 



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی در جدول , رژیم غذایی ورزشکاران برای کاهش وزن , رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

شنبلیله یک ادویه خانگی معمولی است که از یک گیاه متعلق به خانواده حبوبات تهیه شده است. مطالعات متعددی نشان داده اند که شنبلیله می تواند به کنترل اشتها و کاهش مصرف مواد غذایی برای کاهش وزن کمک کند و بنابراین یک راه مؤثر در درمان چاقی با گیاهان دارویی محسوب می شود. مصرف 8 گرم فیبر شنبلیله، روزانه، باعث افزایش احساس پر بودن و کاهش گرسنگی و مصرف مواد غذایی می شود. یک مطالعه دیگر نشان داد که مصرف عصاره گیاه شنبلیله در مقایسه با داروهای شیمیایی، باعث کاهش مصرف روزانه 17٪ چربی می شود. 

 

موثرترین روش های درمان چاقی در سایت فدولا

 



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی با دارو , داروی درمان چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

فروش دانه قهوه فدولا

یکی از مهمترین تغییراتی که در مدت زمان نگهداری دانه های قهوه رخ می‌دهد، تجزیه قندها و تشکیل ترکیبات مختلف از جمله دی اکسید کربن است. جالب است بدانید دی ‌اکسید کربن در داخل دانه های قهوه به دام می‌افتد. پس از اینکه فرایند برشته شدن برای دانه قهوه خام انجام می‌ شود، این دی اکسید کربن به تدریج خارج می گردد.
زمانی که دانه های قهوه مقداری از گاز دی اکسید کربن را از دست می‌دهند، طعم آن تغییر پیدا می‌کند. همچنین بوی قهوه نیز حالت اولیه خود متفاوت است. به همین دلیل است که در مدت زمان کوتاه می توانید استفاده کنید.
دسته دوم از مهمترین تغییرات در دانه های قهوه در اثر اکسیژن و رطوبت اتفاق می ‌افتد. پس از فروش دانه قهوه، اگر شرایط نگهداری استاندارد نباشد، دانه های قهوه در اثر تماس با اکسیژن هوا و رطوبت، بوهای جدیدی به دست می‌آورند و عطر واقعی خود را از دست خواهند داد. اگر شرایطی را فراهم کنید که این مسئله قابل کنترل باشد، در حقیقت مانع از تماس اکسیژن و رطوبت با دانه های قهوه ای شده اید.
نکته دیگر در فروش دانه قهوه این است که بدانید قهوه برشته شده در مقایسه با قهوه سبز نسبت به اثرات اکسیژن و رطوبت، آسیب پذیرتر است. این مسئله باعث می‌ شود اهمیت ذخیره سازی دانه های برشته شده بسیار مهم تر از ذخیره سازی دانه های قهوه سبز باشد.



:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه در تهران , فروشگاه قهوه , خرید دانه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

یکی از جالب ترین داروهای ساخته شده برای درمان بیماری ها را محققان دانشکده دوسلدورف در آلمان تولید کرده اند. این دانشمندان در سال 2019 موفق به تولید داروی جدید روماتیسم شده اند که از توانایی طبیعی مهار التهاب مفاصل و درمان روماتیسم با کمترین عوارض جانبی برخوردار است. همان گونه که می دانید روماتیسم یک بیماری مزمن خودایمنی است که به دنبال حمله سیستم ایمنی به نقاط مختلف ایجاد شده و باعث بروز دردهای شدید و تورم، خستگی و از دست دادن قدرت تحرک می شود. متاسفانه آمار سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که 18 درصد مردم به این بیماری گرفتار خواهند شد؛ به همین جهت سالیانه تلاش های زیادی برای تولید داروی جدید روماتیسم انجام می پذیرد. متوتروکسات، یک داروی استاندارد درمان روماتیسم است که در برخی بیماران با عوارض جانبی از جمله تهوع، اسهال و ریزش مو همراه است. اما داروی هوشمندی که از آن نام بردیم از بدن خود بیمار برای مبارزه طبیعی با روماتیسم استفاده کرده و از کمترین میزان عوارض جانبی برخوردار است. این داروی جدید روماتیسم chet-AMP نام دارد که توانسته تاکنون حدود 90 درصد از فازهای آزمایشی خود را با موفقیت طی نماید.



:: برچسب‌ها: درمان روماتیسم ستون فقرات , درمان روماتیسم مفصلی , درمان قطعی روماتیسم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

پس از شروع درمان فشار خون بالا با دارو، حداقل باید یکبار در ماه تا رسیدن به فشار خون نرمال، به پزشک مراجعه کنید. یک یا دو بار در سال، پزشک ممکن است سطح پتاسیم موجود در خون شما را بررسی کند (دیورتیک ها می توانند این میزان را کاهش دهند، و مهارکننده های ACE و ARB ممکن است این مقدار را افزایش دهند) و سایر الکترولیت ها و سطح BUN / کراتینین (برای بررسی سلامت کلیه ها) نیز بررسی می شوند.
پس از رسیدن به هدف رسیدن به فشار خون متعادل، بسته به اینكه شما بیماری های دیگری مانند نارسایی قلبی داشته باشید یا خیر، باید هر سه یا شش ماه به پزشک خود مراجعه كنید. این راهکارها به درمان صد در صد فشار خون می تواند کمک کند.

 

روش های اورژانسی درمان فشار خون در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان فشارخون بالا با حجامت , درمان کاهش فشارخون , درمان فشار خون بالا در افراد دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

همان گونه که گفته شد در حالتی که به موقع به سرطان معده پی ببریم، درمان موفقیت آمیز خواهد بود. فرد در صورتی که علائم خطرآفرینی به شرح زیر مشاهده کند، حتما باید به آن توجه کرده و به متخصص مراجعه کند:

 کاهش وزن شدید 

کاهش وزن در مدت شش ماه بیش از اندازه و بدون دلیل یکی از راه های تشخیص سرطان معده است تا بتوانیم به موقع به درمان سرطان بپردازیم.

 استفراغ های مکرر 

اگر استفراغ های مکرر داشتید حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

بروزترین و بهترین روش های درمان سرطان در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان سرطان سینه بدخیم , تازه های درمان سرطان , درمان سرطان در مراحل اولیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

برخی از مردم فکر می کنند که اگر بعد از مشاهده علائم دیابت نوع 2 در خود، مستقیم به سراغ درمان بروند، می توانند در کمترین زمان ممکن به سلامتی دست پیدا کنند. در صورتی که اصلا این گونه نیست. منطق اصلی درمان دیابت نوع 2 این است که شما باید ابتدا سبک زندگی خود را تغییر دهید. مصرف هزاران دارو در حالی که شما زندگی قبلی خود را دنبال می کنید و تغییری در آن ایجاد نکرده اید، فایده ای ندارد. عواملی که بیشترین خطر را ایجاد می کنند و احتمال ابتلا به دیابت را بالا و ثابت نگه داشته و مانع از درمان دیابت نوع 2 می شوند، به شرح زیر هستند:

  • عدم تحرک
  • برنامه غذایی سرشار از گوشت قرمز، گوشت فرآوری شده، لبنیات پرچرب و شیرینی جات
  • سیگار کشیدن
  • کلسترول و چربی خون غیر طبیعی
  • اضافه وزن مخصوصا در ناحیه دور کمر


:: برچسب‌ها: درمان دیابت , درمان قطعی دیابت , بهترین درمان دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

شمارش کامل سلول های خون (CBC):

از CBC برای شمارش تعداد سلول های خونی در نمونه خون استفاده می شود. برای تشخیص و درمان کم خونی، پزشک شما به میزان گلبول های قرمز موجود در خون شما (هماتوکریت) و هموگلوبین موجود در خون شما توجه خواهد کرد.
مقادیر طبیعی "هماتوکریت" در بزرگسالان در بین روش های پزشکی، متفاوت است، اما به طور کلی بین 40 تا 52٪ برای آقایان و 35٪ و 47٪ برای خانم ها است. مقادیر طبیعی "هموگلوبین" در بزرگسالان به طور کلی برای مردان 14 تا 18 گرم در هر دسی لیتر و 12 تا 16 گرم در هر دسی لیتر برای خانم ها است.

آزمایش برای تعیین اندازه و شکل گلبول های قرمز خون:

شمارش و بررسی وضعیت گلبول های قرمز شما از نظر اندازه، شکل و رنگ غیرمعمول، همچنین مورد بررسی قرار می گیرند.

تست های تشخیصی اضافی برای درمان کم خونی:

در صورت تشخیص کم خونی، پزشک ممکن است آزمایش های اضافی را برای شناسایی علت این مشاهدات، تجویز کند. گاهی اوقات می توان برای تشخیص کم خونی، نمونه برداری از مغز استخوان را انجام داد. این در واقع، آخرین مراحل برای درمان کم خونی به صورت جدی است.

 

روش های موثر درمان کم خونی بدون دارو در سایت فدولا

 

 

+



:: برچسب‌ها: درمان کم خونی مینور , درمان کم خونی پریودی , درمان کم خونی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

تمرینات هوازی باعث افزایش مصرف کالری در طول تمرین و چند ساعت پس از تمرین می شود. درمان پروستات با ورزش ایروبیک یا ورزش های هوازی به این دلیل مورد توجه است که ورزش های هوازی با افزایش سطح طبیعی آنتی اکسیدان ها و حذف مولکول های التهابی از سرطان جلوگیری می کنند. از جمله این ورزش ها عبارتند از:

  • راه رفتن سریع
  • رقصیدن
  • پیاده روی
  • شنا، دویدن
  • دوچرخه سواری
  • تنیس

 

موثرترین روش های بدون دارو درمان پروستات در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: جدیدترین درمان پروستات , کشف درمان پروستات , داروی جدید درمان پروستات ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

دکتر خیراندیش، یک دکتر باسابقه در زمینه طب سنتی و طب اسلامی ایرانی است که راه حل تمامی بیماری های آدمی را در درمان طبیعی می داند. درمان روماتیسم دکتر خیراندیش با نسخه های طبیعی بیش از سایر درمان ها سروصدا کرده است. هرچند افراد زیادی اعتقادی به نسخه های او ندارند؛ اما بسیاری از درمان ها و نسخه های او کارآمد است. دانشمندان در طب نوین، درمان های سنتی را مکمل می دانند و عمل افراطی به آن ها را منع می کنند.

دکتر خیراندیش در یکی از مصاحبات خود در مورد درمان روماتیسم اینطور بیان می کند: «اگرچه هنوز درمان قطعی برای آرتریت روماتوئید وجود ندارد؛ اما درمان های موجود نیز به کاهش سرعت بیماری کمک کرده و آسیب مفاصل را به حداقل می رساند. هدف از درمان روماتیسم، کاهش شدت درد بیماری است که هم داروهای جدید و هم داروهای سنتی در این امر توانا هستند؛ اما داروهای سنتی عوارض جانبی کمتر و اثربخشی بیشتری دارند.». درمان روماتیسم دکتر خیراندیش با داروهای طبیعی یکی از درمان ها پرطرفدار در بین مردم است؛ اما این درمان روماتیسم به شدت بیماری و میزان پیشرفت آن بستگی دارد.



:: برچسب‌ها: درمان روماتیسم دکتر خیراندیش , درمان روماتیسم مفصلی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

آشنایی با انواع روش های پیشنهادی برای درمان سرطان از جمله درمان سرطان سینه با طب سنتی، بر اساس راهکار هایی عملی و کاملا تجربی، نقش مهمی در روند بهبود بیماران خواهد داشت. مصرف قهوه آرامش لازم برای بیمار را در حین دوره درمان فراهم می نماید. یک آزمایش بسیار مهم در سال 2011 نشان داد، که مصرف قهوه به صورت روزانه ریسک ابتلا به سرطان از جمله سرطان سینه را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

 البته این موضوع صرفا مرتبط با جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه نیست، بلکه مصرف قهوه می تواند در روند درمان به صورت قابل توجهی هم چون مکملی گیاهی و موثر عمل نماید. درمان سرطان سینه با طب سنتی از جمله روش های توصیه شده به جهت عدم ورود مواد شیمایی و هم چنین امکان افزایش سرعت بهبود در درمان به شمار می آید. سرطان پستان (سرطان سینه) شایع ترین نوع سرطان در بانوان است که قطعا درمان آن با بررسی ویژگی ها و شرایط جسمی افراد امکان پذیر می گردد. در این بین مصرف ترکیباتی هم چون قهوه، می تواند شرایط موجود را به نحو چشمگیری تغییر دهد.
 
بروزترین روش های درمان سرطان در سایت فدولا
 


:: برچسب‌ها: درمان سرطان کبد , درمان سرطان خون , درمان سرطان طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()